Sunday

31 ogos 2013 :
hari ni hari kemerdekaan yang ke 56 .alhamdulillah negara kite aman dan damai kan tanpa penganas . semoga negara malaysia ni akan sentiase aman tanpa penganas menceroboh . insyaallah . petang tadi mak dgn cousin die pegi open house kat belakang uma tokmak, aku hantar jee , tak ikot pon . kul 9 pulak aku , mak ,adik,tokmak, n cousin p malam berinai kat uma kawan tokmak . ANAK kawan tokmak kawen . best tau . ade marhaban sekali . kalau diikutkan , sekarang ni aku tgh dietr ,tpi time napak mknan sedap2 terus tak fikir diet , hehe , langgar je ...alaa bukan selalu pon makan mlm berinai mcm tu , esok pulak hari langsung nyee , mmg tak diet jugak laa jawabnye sebab esok nak mkn nasi minyak . :) . so lusa laa yee aku diet balik .kalau diikutkan , aku tak minat pegi keje kawen , semenjak tokmak ckp kalau kita tak rajin pegi keje kawen org , nanti kje kawen kite org tknak dtg ,, takotttt !!! sebab tu sekarang dah rajin pegi masjlis kawen . hehe .tapi pelamin cantik2 laa..jadi tak sabar nak kawen...hhuurmm....nak tggu abie faiz :'(

 sekian.....


 assalammualaikum , eee dah lame nye tak update blog nie , ade lah dekat satu abad , hihi . gurau je laa . tapi series memang dah lame tak bukak blog nie . ni pon kat cc . ditemanni dua *bodyguard* aku . hehe .ibu pon izinkan . kejap je dah syawal yg ke bape pon dah tak ingat dah  kan ,HEHEHEHE .cepatnye mase berlalu , hurmm. btw selamat hari raya , hehe . yg kenal2 tu jempot laa ke rumah yea .hehe . lgpon scha bosan laa duk kt uma nii, nak kuar mmg tak laa kan . kaki pon tak elok sepenuhnye lagi . hurm . kawan baik scha pulak keje jauh , senang cita ade kawan mcm tkde je . hurm . BF ? lagi laa tkde . sedihnyee . jumpe bff pon mse first raye aritu je . tu pon jumpe kjap je , rindu benor kat nur surayah tuu :(  byk habis kan mase beraye uma sedare mare je . uma kenkawan tak pegi pon tahun ni , insyaallah umur panjang tahun depan laa raye uma kenkawan . :) . soal jodoh pulak , aku malas nk fikir sangat , kalau ade , ade lah , takkn nk jadi perigi cari timbe pulak kan . hehe .                                                                                                                                                                             


11 october 2013 .

dear blog ,
lame dah aku tak update blog aku ni kan , sorry , busy sangat . lagipun dah dekat setahun aku stay uma je ,sebab kaki aku patah n masuk besi , kesiann aku ,haha . tapi sekarang dah sehat , dah boley jalan dah pun . sebab tu ayah bwk aku p jalan jalan , sebab dh lame habiskan mase kat atas katil hospital n katil rumah aku tu , hehe . and byk benda jugak nak cite tapi mungkin tak penting kot . ahh biar lah . benda tk penting  .tapi sejak dua menjak ni asik teringat kan si faiz tu je , teringin nak jage die , die ade sakit jantung tapi die dah benci aku laa . taste die kat pempuan yang lawa cun cun je . eleh ... tahu la ensem . hurm . bia laa .aku doakan die dari jauh je la .moga die sehat sehat selalu, AMIN . and about my relationship ? btw buat mase ni malas nk fikir dulu , kalau ade jodoh nakkawin je terus , becinta lepas kawin lg senang . hurm . dah laa .aku dah ngntok dah . bye . iloveyou . assalammualaikum . muahmuah .

No comments:

Post a Comment